top of page

iRow: ο σύμμαχος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στις απαιτήσεις της καθημερινότητας!

Έγινε ενημέρωση: 20 Νοε 2022


Από το 2020, που ξεκίνησε η πανδημία του Covid-19 στην Ελλάδα, η τηλεργασία μπήκε για τα καλά στις ζωές επιχειρηματιών και υπαλλήλων. Κι ενώ οι επιχειρήσεις χρειάστηκαν χρόνο και ξόδεψαν πόρους για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, σήμερα βρίσκονται να επουλώνουν τις πληγές τους και να προσπαθούν να ανταπεξέλθουν σε μία νέα κανονικότητα περιορίζοντας τους κινδύνους και τα κόστη λειτουργίας όσο αυτό είναι εφικτό.


Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα της iRow: μίας υπηρεσίας virtual assistance, που θα βοηθήσει τους επιχειρηματίες να λύσουν τη δύσκολη εξίσωση της σχέσης μεταξύ της εμπορικής ανάπτυξης και του λειτουργικού κόστους της επιχείρησής τους.

Τι είναι το virtual assistance; Θεωρητικά, είναι η απομακρυσμένη παροχή διοικητικής υποστήριξης προς τις επιχειρήσεις από έναν ελεύθερο επαγγελματία, συνήθως με μερική απασχόληση. Πρακτικά, πρόκειται για έναν μερικής απασχόλησης υπάλληλο, που υποστηρίζει απομακρυσμένα την επιχείρησή σας, για οποιαδήποτε εργασία γραφείου τον χρειάζεστε και – το κυριότερο – μόνο όποτε τον χρειάζεστε.

Τι υπηρεσίες παρέχει ένας virtual assistant; Όπως συμβαίνει με κάθε άνθρωπο, ο κάθε virtual assistant έχει την εξειδίκευσή του. Για παράδειγμα, ένας virtual assistant μπορεί να ασχολείται με εργασίες που θα μπορούσε να φέρνει εις πέρας μία γραμματέας, ενώ άλλος να ασχολείται με τη διαχείριση Social Media και τη δημιουργία περιεχομένου. Η iRow κάνει τη διαφορά συνθέτοντας την εξειδίκευση πολλών διαφορετικών virtual assistants, παρέχοντας υπηρεσίες που μπορούν να χωριστούν σε τέσσερεις πυλώνες:

𝟏. 𝐋𝐞𝐚𝐝 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (χτίσιμο λίστας επαφών ανάλογα με την κατηγορία που σας ενδιαφέρει) 𝟐. 𝐁𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐝𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐦𝐞𝐧𝐭 (προσέγγιση υποψήφιων πελατών μέσω τηλεφώνου ή/και e-mail) 𝟑. 𝐃𝐢𝐠𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 (δημιουργία περιεχομένου, διαχείριση social media, καμπάνιες newsletter) 𝟒. 𝐀𝐝𝐦𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐭𝐚𝐬𝐤𝐬 (δημιουργία εταιρικών παρουσιάσεων, διαχείριση προϊόντων σε e-shop, διαχείριση e-mail account, chat moderating κ.ά)

Γιατί να συνεργαστώ με έναν virtual assistant; Οι λόγοι είναι πολλοί και διαφορετικής βαρύτητας για τον καθένα. Αρχικά, η συνεργασία με έναν virtual assistant είναι σαν την συνεργασία με ένα μισθωτό υπάλληλο, με τη διαφορά ότι:

  • Δεν υποχρεούστε να αποδώσετε επιδόματα και δώρα στον virtual assistant, αφού είναι ελεύθερος επαγγελματίας

  • Μπορείτε να διακόψετε οποτεδήποτε τη συνεργασία, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος

  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες του ανάλογα με τον όγκο εργασιών σας – συστηματικά ή περιοδικά

Από την άλλη, δεν μπορείτε να του αναθέσετε εργασίες που απαιτούν φυσική παρουσία στο χώρο εργασίας, όπως για παράδειγμα μία φυσική απογραφή εμπορευμάτων.

Για περισσότερες ιδέες και συμβουλές ανάπτυξης της επιχείρησής σας ακολουθήστε την iRow στο Facebook & το Instagram.

52 Προβολές0 Σχόλια

コメント


bottom of page